? ??????????????Absolution? ????? ?? ???Rating: 4.5 (8 Ratings)??448 Grabs Today. 4269 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Waterfalls? ????? ?? ???Rating: 4.2 (175 Ratings)??314 Grabs Today. 21594 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????For BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday 21 April 2010

TaNpA Aku SeDaR Engkau Masih MeNyaYaNg!ku..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini




Perempuan yang suci adalah perempuan yang di jaga oleh ALLAH, tidak sedikit pun Allah membenarkan mana-mana lelaki menyentuh dirinya walaupun hatinya...Tetapi andai kita bergelumang dengan cinta lelaki, di mana Allah untuk menjaga kita? Allah seperti melepaskan kita kepada seorang manusia yang lebih banyak mengecewakan kita." "Jika ALLAH datangkan kesedaran dalam diri supaya meninggalkan cinta seorang lelaki , bermakna Allah mahu ambil kita kembali untuk dijagaNya..Mengapa masih ragu-ragu?" "Kekuatan usah di tunggu tapi harus dicari" Hargailah di atas kesempatan yang Allah berikan... "Sebesar-besar dosa adalah dosa yang di lakukan ketika rasa berdosa melakukannya" -Imam Ghazali

"Ya ALLAH...Engkau ampunilah segala dosa2ku serta rahmati dan redhailah aku sebagai hambaMu..janganlah Engkau biarkan aku mengharap selainMu..Engkau kurniakanlah aku kekuatan,ketabahan,kesabaran serta kecekalan agar aku dapat menempuhi ujian dariMu dengan penuh redha serta berlapang dada..ya ALLAH,muliakan dan tinggikanlah darjat aku disisiMu..cukuplah cintaMu buat aku..Amiin3 ya ALLAH.."

0 comments: